lørdag 18. oktober 2008

Takk for kommentarer på siste innlegg :)


Her ble det ferdige resultatet :) Var morsomt å hekle , og ikke så vanskelig å lære!
Ble hekta når jeg først kom i gang hehe, er i gang med et nytt et nå! Hekler etter oppskrift ja,eller...det er meninga at jeg skal det , men skjønner ikke helt hvordan jeg skal lese oppskrifter enda,hehe... Så arbeidslederen min , snille Runa leser oppskrifta og viser/forteller hva jeg skal gjøre :p hehe.. Blir sikkert lettere etterhvert når jeg vet hva alle ord og vendinger betyr!

Bilder kommer visst fremdeles feil vei..merksnodig!


126 dager til Tone Lise har bursdag!!!!!! :D
Fått i muffinsformer på jobben til mamma... De hadde muffinsfat og,rååååsøtt!! Men...nei..betaler ikke 350kr for et pappfat til muffins hehe...selv om jeg har såå lyst :p

2 kommentarer:

Anonym sa...

men atte jobben til mamman din. Hvor jobber hun? Og muffinspappfat???

Jeanette sa...

Så fint det ble, flink du! :) Jeg begynte å hekle et sjal for over 3 år siden, men har ikke gjort det ferdig ennå...kanskje på tide? Grunnen til at det aldri ble ferdig er nok at det ble litt vel stort, tror det blir 3-mannssjal, hehe:)