fredag 24. oktober 2008


FEIL VEI IGJEN!?
Skjønner ikke dette...hvorfor blir det sånn!?
Jaja...hvertfall sydd en liten koselig juleting :) Lurer på om mamma skal få den til å ha i brødkurven sin :)




Mitt kjempekupp :D
Elsker lillekommoden min...lurer bare på hvor jeg skal ha den!!





Åh,sydd rosa Marimekko på jobb. Ei dame som har bestilt den..synd,ellers ville jeg kjøpt den selv til tuppa mi hehehe...synes den ble så søt sjø!

Ellers.... bare allers :)
Endelig helg! Lite planer... en bok og godteri på sofaen i første omgang,tuppa er hos pappaen. Full avslapping her no. Fikk pakken fra Boligfryd i dag.... råfornøyd! Kommer til å bestille derfra flere ganger ja! Fikk lite sinkhjerte med som gave og :D
Kan ikke si hva jeg bestilte da,er gaver :D

HA EN FIN HELG!!!

3 kommentarer:

Jeanette sa...

Så fin brikke du har laget, mamma'n din blir nok glad for den ja:) Og litt av et kupp du har gjort! Konsollbordet var knallfint!

God helg:)

Anonym sa...

Glede mæ til jul;)

Anonym sa...

Så mye fint! Du er flink til å sy. Og den fine lille kommoden da. :)