torsdag 25. september 2008

Syk og svak og dårlig bak...


Det er meg det!!! *synes synd på meg selv*

Sitter under pledd og drikker kakao,sittet og hostet i hele natt. Prøve å bli bedre til i ettermiddag,får besøk av Silje og Fredrik til middag da :D Hadde sikkert hjulpet på om jeg fikk til å sove litt... Snart så desperat at jeg stjeler en klunk av den gyselige hostesafta til tuppa... DA er jeg hostete altså.. Smaker så fæælt jo...

Fikk en hyggelig mail inatt da,lønnslipp fra Nav. Søknaden om støtte til barnetilsyn har tydeligvis gått i orden :) Trodde man fikk vedtak i posten på sånt før man fikk pengene jeg men.
Men samma det , glad jeg får dem jeg,så går det vel rundt denne mnd. også :p

Legger ved et eldgammelt bilde av meg fra en Halloween-fest,var morsomt å se det igjen :D

Ingen kommentarer: