torsdag 25. september 2008

Tone Lise har blitt bra stor ja ...









Bildet her er tatt i juli 07, bare litt over ett år siden!! For en forandring... Stor tuppa mi har blitt asså... Sitter og venter på Silje og kikker på bilder. Har fått gamle harddisken inn på pc'n nå,så alle bildene av TL fra fødsel og opp er nå på samme maskin... Måtte jo mimre litt da!!

Enda en gladnyhet fra Nav , får jo littegranne kontantstøtte mnd. her også! Hurra! Spørs om det blir nye sko på hu mor i høst ja!!! :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Herlige tuppa. Vokst bra mye på et år ja.. :)

Lisa sa...

Disse barna blir så fort store, skal vi finne opp noe som kan stoppe tiden? Eller kanskje spole den tilbake:P
Hun er kjempe skjønn:)

Lisa sa...

Hei:) Naturfagsprøven gikk greit, svarte på alt utenom et spm, og det var om Karbon(???)
Hater naturfag, jeg er virkelig ikke noe vitensapsmenneske:P
kanskje naturfagslæreren min vet råd? Han er jo et geni, så kanskje han burde involveres i oppfinnelsen:) hehe
Alt bra med deg?

Jeanette sa...

Hei! Så kjekt å se bilder av Tone Lise igjen, så stor jente hun har blitt:) Søta! Vet ikke om du husker meg, men kaller meg Bianca og sjarmøren på Dib (er der inne svært sjelden nå...), har en gutt som ble født i mars 06, husker vi hadde termin ganske nært. Er bilde av mitt lille troll langt bak i bloggen noen steder:)

God helg!