mandag 6. april 2009

Manic Monday!

Hjemme med pjusk tuppe i dag,så fikk gjort masse husarbeid! TL ville bare sitte og se barnetv i sofan , den slappfisken :)
Kine Mari,ser du hvor fint det ble med engelen jeg fikk i julegave av deg , på bordet mitt? :D



Etter middag tok vi med desserten og dro på besøk til Brit med påskegave :)


Jeg som fikk største gaven da! Arva "gammelsykkelen" til Brit!
Jeg har fått meg roooosa sykkel, med kurv og det hele :)
A dream come true :)
GLEDER meg enda mere til vår og sommer no :D




Da vi kom hjem og jeg fikk lagt TL , fikk jeg endelig overvunnet prestasjonsangsten min:
første syøkt på min egen maskin,hjemme! Helt alene (sovende TL teller ikke i denne sammenhengen :P ) med Voice på tven,satt jeg med tunga rett i munnen og sydde denne påskeposen. Det er det jeg sier, jeg fungerer best under press! :) Begynte nemlig å bli stressa for å få ferdig alt i tide til påske,i morgen er jo siste dag på jobb før ferien! Mangler stikning rundt kanten på denne,så skal mamma få den :)

2 kommentarer:

Marita sa...

Så flott pose! Flink du er! (nesten så jeg blir misunnelig fordi du kan sy.. hehe)

Flott sykkel å da. heldiggris.

Jeanette sa...

Så fin pose du har sydd, ble en fin gave det:) Og så heldig du er som har fått sykkel!

God påske til deg og lilletuppa:)